Συχνές Ερωτήσεις
Σχετικά με τα προϊόντα
  1. Τι είδη ελάτων προσφέρετε;
    Προσφέρουμε έλατα όπως έλατα Χολομώντα, Γερμανίας. Κάθε τύπος έχει τα δικά του χαρακτηριστικά σε άρωμα, πυκνότητα και χρώμα.
  2. Είναι τα έλατα φρέσκα ή τεχνητά;
    Όλα τα έλατα που πωλούμε είναι φυσικά και κόβονται λίγες ημέρες πριν την αποστολή, για να εξασφαλίσουμε τη μέγιστη φρεσκάδα.
  3. Από πού προέρχονται τα έλατα σας;
    Τα έλατα μας προέρχονται από ειδικές καλλιέργειες σε ορεινές περιοχές της Ελλάδας και της Βόρειας Ευρώπης, όπου οι συνθήκες είναι ιδανικές για την ανάπτυξή τους.
  4. Ποιες είναι οι διαστάσεις των διαθέσιμων ελάτων;
    Διαθέτουμε έλατα σε διάφορα μεγέθη, από 1,5 μέτρο έως και 10 μέτρα ύψος. Μπορείτε να επιλέξετε το μέγεθος που ταιριάζει καλύτερα στο χώρο σας.
  5. Πώς μπορώ να διαλέξω το σωστό έλατο για το χώρο μου;
    Σας προτείνουμε να μετρήσετε τον χώρο που σκοπεύετε να τοποθετήσετε το έλατο και να επιλέξετε ένα που θα αφήνει τουλάχιστον 15-25 εκατοστά κενό από το ταβάνι. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας για επιπλέον συμβουλές.
Σχετικά με την αγορά
  1. Ποια είναι η τιμή των ελάτων;
    Οι τιμές μας κυμαίνονται από 30€ για τα μικρότερα έλατα έως 500€ για τα μεγαλύτερα και πιο σπάνια είδη. Η τιμή εξαρτάται από το μέγεθος και τον τύπο του ελάτου.
  2. Υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις για τη μεταφορά;
    Ναι, η χρέωση για τη μεταφορά εξαρτάται από την τοποθεσία σας και το μέγεθος του ελάτου. Συνήθως, η χρέωση κυμαίνεται από 5€ έως 10€.
  3. Προσφέρετε εκπτώσεις για μαζικές παραγγελίες;
    Ναι, παρέχουμε εκπτώσεις για παραγγελίες άνω των 2 ελάτων. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες και τις ειδικές προσφορές. 
  4. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών και αλλαγών;
    Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε το έλατο εντός 24 ωρών από την παράδοση και θα σας επιστρέψουμε το πλήρες ποσό. Το έλατο πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση.
Σχετικά με τη φροντίδα
  1. Πώς πρέπει να φροντίζω το έλατο μου για να διατηρηθεί φρέσκο όσο το δυνατόν περισσότερο;
    Τοποθετήστε το έλατο σε δροσερό μέρος αμέσως μετά την παράδοση. Αποφύγετε να τοποθετήσετε το δέντρο κοντά σε πηγές θερμότητας και ψεκάστε τα κλαδιά με νερό καθημερινά για να διατηρηθεί φρέσκο.
  2. Πόσο καιρό θα διαρκέσει το έλατο αφού κοπεί;
    Εφόσον φροντιστεί σωστά, το έλατο σας μπορεί να παραμείνει φρέσκο για 5 έως 7 εβδομάδες.
Σχετικά με την αποστολή και την παράδοση
  1. Προσφέρετε παράδοση κατ' οίκον;
    Ναι, προσφέρουμε παράδοση κατ' οίκον σε όλη την Αθήνα. Η παράδοση γίνεται συνήθως εντός ωρών ή 1 ημεράς.
  2. Σε ποιες περιοχές πραγματοποιείτε αποστολές;
    Καλύπτουμε όλη την Αθήνα και τις κύριες πόλεις. Για απομακρυσμένες περιοχές, επικοινωνήστε μαζί μας για να βεβαιωθείτε ότι μπορούμε να παραδώσουμε.
  3. Πόσος χρόνος απαιτείται για την παράδοση;
    Συνήθως η παράδοση πραγματοποιείται εντός κάποιων ωρών, ανάλογα με την τοποθεσία σας.
  4. Προσφέρετε υπηρεσία εγκατάστασης κατά την παράδοση;
    Ναι, μπορούμε να προσφέρουμε υπηρεσία εγκατάστασης. Ο ειδικός μας θα τοποθετήσει το έλατο στον επιθυμητό χώρο και θα σας δώσει οδηγίες φροντίδας.
  5. Υπάρχει δυνατότητα προγραμματισμού παράδοσης σε συγκεκριμένη ημερομηνία;
    Ναι, μπορείτε να προγραμματίσετε την παράδοση του έλατου σας για μια συγκεκριμένη ημερομηνία, αρκεί να μας ενημερώσετε τουλάχιστον 3 ημέρες νωρίτερα.
Σχετικά με το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα
  1. Είναι τα έλατά σας από βιώσιμες καλλιέργειες;
    Ναι, όλα τα έλατα μας προέρχονται από πιστοποιημένες βιώσιμες καλλιέργειες που σέβονται το περιβάλλον και τις τοπικές κοινότητες.
  2. Τι κάνετε για να μειώσετε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησής σας;
    Φροντίζουμε να χρησιμοποιούμε βιώσιμες μεθόδους καλλιέργειας, να ανακυκλώνουμε τα υπολείμματα και να συνεργαζόμαστε με τοπικούς προμηθευτές για να μειώσουμε τις εκπομπές από τις μετακινήσεις.
Σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών
  1. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;
    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο [6906145572,6993945524,6994608297] ή μέσω email στο [firtrees4all@gmail.com]. Είμαστε διαθέσιμοι να απαντήσουμε σε κάθε σας ερώτηση.
  2. Ποιοι είναι οι ώρες λειτουργίας της εξυπηρέτησης πελατών;
    Η εξυπηρέτηση πελατών μας είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Κυριακή, 9:00 π.μ. - 9:00 μ.μ.
  3. Υπάρχει κάποια εγγύηση για την ποιότητα των προϊόντων σας;
    Ναι, εγγυόμαστε την ποιότητα των ελάτων μας. Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την κατάσταση του ελάτου σας κατά την παράδοση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε μια λύση.